.

.

donderdag 14 augustus 2008

nu wel haaruitval

Yes!! het is me weer gelukt.. ondanks de chemoeheid (zelfverzonnen woord) heb ik wel 7 minuten gefietst net.. en ik voel me er prima bij..

Mijjn keelontsteking heeft zich uitgebreid en doorgezet.. ik kreeg gisteren al die pillen niet meer weg.. dus na een paar telefoontjes links en rechts en hulp van de apotheek kreeg ik eerst een pillenvermaler...maar voor 3 pillen want dat mocht eigenlijk niet.. en vanochtend kwamen ze andere tabletten brengen.. deze kan ik oplossen in water.. dus slikken...

het gevolg is wel dat ik vanochtend de dokter over de ontsteking heb gebeld.. en jawel.. hij komt weer langs... de lieverd.. had niet echt gehoeven van mij.. maar ja je bent risicopatient of niet denk ik dan maar...

ik kreeg gisteravond van mijn dietiste nog een paar flesjes fruitdrink met alles erin aangereikt.. kwam ze even lang brengen.. lief hè.. als het goed is krijg ik vandaag de voeding via de weet ik veel.. in ieder geval de post mag het bezorgen... die flesjes zijn trouwens goor.. er zit een vreselijk vieze smaak ik.. waarom kunnen ze zoiets niet neutraal houden.. of aangenaam..

oja en ik verlies mijn haar, maar niet mijn positiviteit

mijn klaartje van de dag: Hetty, mijn pedicure komnt straks op huisbezoek...ik kijk er naar uit..

2 opmerkingen:

  1. O wat blif je positief meis,tja alles moet vies zijn een lekker smaakje ziet er niet aan brrrr.

    Super dat je 7 min gefiets heb dat doet een mens even goed he.

    Doe rustig aan en denk goed om jezelf.
    Liefs Gisella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier een berichtje van ons uit Villingen, ik heb een internetcaf€ gevonden. Meiske wat een pech allemaal, keelontsteking nu weer, maar lief dat je een maaldingetje hebt gehad. Je haar komt wel weer terug joh, zit daar niet over in. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen.Dank je wel voor de felicitatie ook namens Hans, het was idd woensdag. Vandaag is het rotweer hier ook, 13 graden maar. Maar we gaan voor de yon , ik hoop jij ook, knuff!!!!!!! Trudie

    BeantwoordenVerwijderen