.

.

vrijdag 18 juli 2008

echt een longontsteking!!

zo lieverds allemaal.. duim maar voor me.. ik ben zo naar het ziekenhuis...nee de longontsteking zit er nog.. maar wie weet wat er daar uit de hoge hoed getoverd wordt...in ieder geval gaan alle hechtingen eruit....

doe geen dingen die ik ook niet zou doen... en zie overal een lichtpuntje



zo ik ben erweer.. eerst het beste nieuws: geen uitzaaiingen!! Hoewel ik daar eigenlijk wel zeker van was, twijfelde ik toch zodanig dat ik het de oncoloog heb gevraagd... en hij gaf aan dat, hoewel er geen punctie en geen weefselonderzoek was gedaan, hij er zeker van was dat het een "banale" longontsteking was... ik heb hem gezien, de ontsteking, op de foto en hij ziet er echt ook als zodanig uit..

De uitslag van het bloedonderzoek was nog niet binnen, daar belt hij me vanmiddag over terug.. maar gezien mijn kortademigheid en eigen klachten is de chemo voor onbepaalde tijd uitgesteld...eerst die ontsteking helemaal weg.. nou ik had zoiets al zelf bedacht...

Oja de ontsteking zit trouwens in mijn rechterlong.. de chirurg Dubben gaf aan dat het goed al in het Verbeeteninstituut opgelopen kon zijn.. .. nou mij maakt het niets uit... ik wil er gewoon af!


2 opmerkingen:

  1. Ja het klinkt natuurlijk erg raar om te zeggen, gelukkig enkel een longontsteking......maar ik ben opgelucht meidje, je denkt toch.... afijn het is enkel maar ...toch?
    Snel maar opknappen is nu de boodschap. Sterkte, doe de kippies de groeten! Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Frieke

    Wat een opluchting dat het alleen een longonsteking is, net wat Truus zegt het klinkt raar maar niet in jou situatie, de hechtingen zijn er ook uit lees ik
    nou meidje knap maar snel weer op
    al weet ik dat je met een longonsteking geduld moet heben
    wat een prachtige bos bloemen trouwens van Trudie en Hans, wat een lieverd hé

    Knuf Annie

    BeantwoordenVerwijderen