.

.

zondag 29 juni 2008

weer thuis

zo we zijn er weer...het was een geweldige vakantie.. lekker even helemaal nergens aan denken, gewoon doen waar we zin in hadden.... dinsdag hebben we Emmen dierentuin gezien... 5 uur lang rondgewandeld.. ik liep op mijn tandvlees halverwege, maar ik heb het volgehouden, al was het met heel veel zitten tussendoor... woensdag waren we naar het boomkroonpad in de boswachterij van Gieten. Dan loop je over een ijzeren loopbrug tussen de toppen van de bomen: hoog dus. Maar ook dit heb ik overleefd.. daarna hebben we een boswandeling gemaakt van ongeveer 4 kilometer.. we waren wel blij weer in ons huisje terug te komen hoor... de dag daarna hebben we het rustig aangepakt en zijn naar het smalspoormuseum in Erica geweest... dan rijd je met een dieselloc met treintje over smalspoor door afgegraven turfgebied. Heel interessant, goede gids erbij.. dat zegt ook veel... en vrijdag weer naar huis...zaterdag was voor de kinderen en vandaag voor mijn moeder en zussen. En nu weer tijd voor onszelf. Ik heb eindelijk toch een nieuwe pda/telefoon... een HTC diamond touch.. mooi ding hoor.. ik ben er alleen nog niet helemaal uit hoe en wat, maar dat komt wel..
Ik heb even gekeken op die klink die je had doorgegeven Trudie over Lyrica. Ik ben aan het afbouwen en so far so good kan ik wel zeggen.. maar het is wel heel erg herkenbaar. Gelukkig ga ik ervan uit dat ik uniek ben, dus bij mij loopt het allemaal lekker anders, lees goed, af.
Mijn brandwonden genezen goed, de oedeem arm is wat minder nu... eten blijft een probleem... maar dat komt ook wel goed..
Vandaag is vandaag en wat morgen brengt, zie ik wel..en verder kijk ik niet. Ik wil nog even vasthouden wat ik gewonnnen heb deze afgelopen week.


2 opmerkingen:

  1. Zo je hebt veel gedaan joh, daar zou ik ook van op mijn tandvlees lopen, maar het is wel gezond moe dan . Fijn dat het zo relaxed was verder, kun je weer ff op teren toch? Welja , tuurlijk ben jij uniek evenals ik, lol, maar ik dacht misschien toch even interessant om te lezen hoe anderen het ervaren. Ik was zelf eigenlijk nieuwsgierig wat die Lyrica nu deed. Geniet nog maar lekker ff na hoor, knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi frieke
    ben blij dat je een leuke vakantie hebt gehad en dat je even nou ja hopenlijk niet teveel met het andere in je hoofd heb gezeten
    ben blij voor je dat de wonden aan het genezen zijn en de oedeem wat minder
    dat medicatie toch zulke nare bijverschijnselen kunnen hebben
    maar ik wens jou en alles wat je dierbaar is weer heel veel sterkte toe
    en je ziet me weer wel verschijnen
    lieve groetjes liza

    BeantwoordenVerwijderen