.

.

zondag 18 mei 2008

zondag met zon

Het gaat weer een stuk beter.. de zon schijnt
en ook weer een beetje bij mij.. die rustdagen doen goed.. dat merk ik nu al..

De eerste kalenderversie is af... alleen met vakanties en verjaardagen.. de rest kan ik nog niet invullen.. maar dat komt dinsdag denk ik wel.. want dan ben ik van plan om na de fysio naar school te gaan..

Gisteravond toch maar en lekker roseetje gedronken.. op de Lyrica heeft dat een dubbel effect lijkt het wel.. maar so what...

De kippenkooi vordert gestaag... door het slechte weer kon Tonny niet verder aan de binnenkooi en die moet er toch eerst zijn voordat we kips gaan halen... maar hij is nu net klaar met schilderen.. daarna kan het dak erop, stokken en legplaatsen erin en dan kan hij geplaatst worden... opschrijven gaat wat sneller dan werkelijkheid, maar hij komt eraan.. en de kippen ook..

Ik ga direct eens kijken of ik wat kan strijken.. dat moet toch...nog steeds geen kaboutertjes die het voor me doen.. maar dan zet ik ook geen bakje melk meer, dus eiegn schuld? Toen ik dat wel deed, zag ik ze ook nooit.. en moest ik toch zelf strijken..

Ojee.. en vandaag ook nog de administratie af... het zal me toch niet allemaal lukken, ben ik bang... maar misschien valt het mee..gewoon een kwestie van her-beginnen....en prioriteiten stellen.. strijken en bedverschonen dus:)


4 opmerkingen:

  1. Rust roest ech nie! Fijn dat het vandaag wat beter ging. Morgen begint het ritueel weer. Kan niet wachten tot je kippetjes er zijn, weet zeker dat je weer rare dingen gaat meemaken met ze. Truste in elk geval, ben een beetje laat vandaag, had de hele dag visite. Knuf: trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij te horen dat het vandaag wat beter gaat, en een kippenhok is leuk. Wij hadden er vroeger ook een en ze liepen door de groetentuin. Nemen jullie ook een haan? Voor de kuikentjes die zijn zo schattig.

    Strijken is niet zo belangrijk hoor, gewoon je tijd nemen en als het niet lukt de volgende dag weer verder gaan.

    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn te lezen dat het weer iets beter met je gaat. Tja die kaboutertjes.... ik begrijp het ook nooit waarom ze hun werk niet gewoon doen ;))
    Sterkte weer voor vandaag met de bestraling!
    groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dames allemaal dankjewel voor jullie reactie..nee rust roest zeker niet.. wordt alleen stram en stijf LOL.. het worden alleen kippen hier, ik hoef niet zo nodig kuikentjes.. en ze zitten wel in een ren hoor..zodra ze er zijn zet ik ze wel op de foto:) met ren en al ..vervelend ja geen kabouters..daar gaat mijn geloof:)
    frieke

    BeantwoordenVerwijderen