.

.

donderdag 15 mei 2008

half-vol-kijker



Ik mag eigenlijk helemaal niet klagen.. ja wel af en toe wat miepen, maar als ik zie wat er op het Verbeeten rond loopt, dan heb ik het toch maar goed.. zo zie je maar dat je altijd je ellende aan iemand anders afmeet, en dat het dan vaak heel veel mee valt... ja of je moet een glas-half-leeg-kijker zijn.. dan ben je er natuurlijk altijd erger aan toe:)

En zo ga ik ook om met mijn bestralingen: niet van ojee ik heb er pas twee gehad en nu moet ik er nog 33 en dat is zo veel....dat is half-leeg-kijken... ik ga voor half-vol en dan maak ik er van.. zo er zitten al 2 bestralingen op, na vrijdag hoef ik er nog maar 31... het gaat hard zo.. elke dag dichter bij de nul.. Die volle arm en schouder wordt wel beter na die nu nog 33 keer.. of mischien al eerder door gewenning..

Vandaag hoef ik pas om 16.50 in Tilburg te zijn.. ik heb lekker een hele dag voor me.. ik dacht er even over om even naar school te rijden, maar dat doe ik toch nog maar niet... ik weet hoe het is als je zomaar komt binnen wippen...en ik wil toch eerst nog wat meer auto rijden voor ik jawel ineens 20 kilometer ver ga... wat een muts hè..



ik ga denk ik toch maar even op de koffie bij Evelien straks..

en de kalender, en de administratie.. ja nog steeds.. het schiet niet hard op nu.. toch wil ik beiden maandag af hebben.

kijk het streven is er.. nu de daad nog.....


3 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens meidje, ik wist wel dat je boven zou komen drijven.
    Sja ik had een streven voor mijn kledingkast op te ruimen, waar ik al 2 weken tegenaan hik, zijn de vuilniszakken op! Nu dan maar niet, morgen maar kijken. Veel plezier bij Evelien en als je al terug bent......hoop dat het gezellig was. Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frieke,
    Je instelling is in elk geval goed,
    zoals jij er tegenaan kijkt, kan je alles overwinnen. Nog maar 30 te gaan denk ik, of misschien maar 29.
    En je bent de enige niet die dingen maar niet gedaan krijgen, ik ben ook zo een die maar uitsteld. Maar eens ik erin vlieg gaat het wel vooruit.
    Kben benieuwd naar je kippen. Als je ze hebt, zet je dan hier een foto neer?
    Hou je goed meis, knuf van ikke,
    Klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja hè trudie... en het duurde niet eens zo erg lang LOL.. het was heel leuk bij Evelien.. we hebben echt zitten betten..
    Natuurlijk zet ik hier een foto van de kippen Klaar.. maar ze zijn er nog niet.. en het aantal bestralingen kan je op de tikken boven aan de pagina zien.. vandaag was de 3de, dus nu nog 32 te gaan... al bijna op de helf.. zoals een radiologisch verpleegkundige lachend opmerkte....

    grts
    frieke

    BeantwoordenVerwijderen