.

.

zaterdag 19 april 2008

het lijkt wel een klaagzangboek


de hele nacht zo'n beetje liggen woelen... oorpijn , kiespijn, verkouden aan het worden..dit doet mijn arm geen goed: integendeel.. hij is nu eens zo dik... en dat voor 's-ochtends vroeg

gisteren oedeemdrainage gehad. Yolanda is een heel aardige fysiotherapeut. Ik denk dat ze echt wel weet wat ze doet. Het helpt alleen nog niet... logisch: dit was de eerste keer.
Doordat ik zoveel afspraken heb staan.. raar hè.. ik ben toch gewoon alleen maar thuis... kan ik pas volgende week vrijdag weer bij haar terecht. Ze is er enkel op dinsdag en vrijdag. Het plan is 2 keer per week, inzwachtelen en daarna een "kous".. ik ben benieuwd of het helpt want nu heb ik maar weer eens een pijnstiller genomen...

Inmiddels ken ik zo'n beetje het onderhoudsprogramma:
- 7 weken bestralen elke werkdag naar Tilburg
- 4 sessies chemo elke 4 weken
- 4 sessies chemo met herceptin elke 4 weken
- 3 sessie herceptin elke 4 weken
- hormoonbehandeling

het kan nog veranderen hoor, of aanpassen.. tot zover weet ik het
Volgende week donderdag heb ik dus die intake bij dokter Oei. Ik hoop dat ik heel snel daarna met de bestraling kan beginnen.
En dat de pijn in mijn arm afneemt... want dat is echt geen pretje. Het brandt, het schuurt, het steekt, het snerpt.. kortom alles wat niet hoort en daardoor heb ik zeer duidelijk weet ervan dat ik een arm heb...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten