.

.

dinsdag 25 maart 2008

zowaar


ik heb zowaar wat kunnen slapen... twee uurtjes voor ik de klok weer zag in plaats van elk uur.. zouden de gezellige dagen daaraan ten grondslag liggen? Misschien wel, misschien niet.. maar wat geeft het: die slaap heb ik binnen.

Vanmiddag en vanavond met ons team op stap. Dat is de 5de dag op rij met "feesteten"...hoe zat het met mijn plan/ mijn moeten van de dokter om af te vallen? Nou er komt ook niets bij. En ik heb pas in april een afspraak met de diëtiste.

Hoewel het gisteren mis ging, kan ik alle paassnoep goed laten staan. Evelien had een chocolade ei in stukjes gebroken en als toetje na het eten neer gezet..
tja dat had ze niet moeten doen zo.. of ik niet. Vandaag kan ik me er beter aan houden.

Tonny is weer werken. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Zijn SI gewricht speelde nog steeds op.

Vanochtend zag de hele wereld hier wit. Alles bedekt met een dikke laag sneeuw. Maar het dooit vlug genoeg hoor. Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant wel zo goed. Ik wil eigenlijk gewoon zon.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten