.

.

maandag 24 maart 2008

en nu???

Op dit moment staat mijn hele leven in het teken van kanker.. ik wil dit niet, maar zonder dat ik er ook maar iets tegen kan doen, worden mijn gedachten steeds weer dezelfde kant op gestuurd. Ik heb gezien dat de cito uitslagen van groep 8 er zijn, maar ik kan de moed-zin-fut-aandacht-nieuwsgierigheid.. enzovoort.. niet opbrengen om ze te bekijken .. laat staan om er een analyse van te maken.

Ik mis mijn werk en mijn contacten meer dan ik kan zeggen. Natuurlijk spreek ik wel mensen, maar dat gaat eigenlijk ook alleen maar over 1 onderwerp. Alleen met Anneke kan ik ook gewoon beppen... al ligt kanker toch wel op de loer....
Morgen ga ik met ons team mee op Teamdag. Toos, een collega uit groep 1/2 komt mij ophalen en Mieke, de directeur, heeft al gezegd dat ze mij terugtaxied.
Straks weer even naar mijn moeder, en vanavond bij Evelien en Nicky eten. Ik moet haar nog bellen.......
Vanochtend vroeg (half 7) sneeuwde het hier... een witte Paas in plaats van een witte Kerst. Ik heb wat foto's gemaakt.. die zal ik ook hier bij zetten..
Momenteel ben ik van alle medicijnen af.. morgen ga ik een detoxkuur halen.. eerst alle troep maar eens uit mijn lichaam voor er nieuwe in komt..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten