.

.

donderdag 20 maart 2008

Politierapport geeft mij gelijk

Het heeft toch weer even geduurd maar afgelopen week kreeg ik eindelijk het politierapport te zien. Het is duidelijk: de vrachtwagenchauffeur wisselde van rijstrook zonder mij te zien.
Na contact te hebben gehad met mijn rechtsbijstand, weet ik hoever de zaken staan. De tegenpartij wil eerst nog getuigen horen. "Waarom?", is de vraag van rechtbijstand, "De zaak is duidelijk. Er kan geen andere draai aan gegeven worden. Ze traineren de boel." Oftewel het kan nog een hele tijd duren voor ik mijn geld terug zie. Terugzie ja want inmiddels heb ik 4000 euro moeten bijeenschrapen om mijn nieuwe auto te betalen. Die 4000 euro zou uit de schadeclaim komen en dan verrekend worden met de aankoopsom. Mooi niet dus.. en dat betekent dat ik heel heel krap zit....nu al 2 maanden..
Volgens rechtsbijstand krijg ik wel de wettelijke rente, maar dat is minder dan ik nu betaal aan rood staan.
Deze hele zaak kost mij alleen maar. Al heb ik er een leuke nieuwere auto aan overgehouden. Dat was alleen nog niet het plan geweest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten