.

.

zaterdag 22 maart 2008

even klagen en miepen

Ik heb weer niet geslapen ... teneinde raad mijn mp3 speler gepakt en naar Bloesem van Herman van Veen liggen luisteren... mooie muziek. En het hielp wel tegen het piekeren.. alleen de plaat duurt maar een half uur.. dus daarna weer liggen draaien en denken... ik weet het: dat is niet goed, maar soms wil ik ook wel eens wat minder sterk zijn.. ik ben gewoon een mens en geen superwezen.. en ik ben het zat.. meer dan zat!!!!

Gisteren hebben we wel heel gezellig gewokt met elkaar bij de Beught. Gelukkig reageren Janneke en Evelien goed. Vandaag hebben we mijn moeders etentje bij de Prins. Janneke en Evelien hebben al gezegd dat wij met ons zessen bij elkaar gaan zitten. Ik kreeg gisteren van Janneke een knuffel zeehond. En vandaag weer een kaart van Antoinette... dat doet goed, meer goed dan ik kan zeggen denk ik.
Ook al die mailtjes ter ondersteuning maken het verschil. Maar soms wil ik gewoon zwak zijn, gewoon huilen, bang zijn voor wat komen gaat, bang voor wat misschien is, ik ben boos, maar ook verdrietig, ik ben kwaad, maar ook alleen .. hoeveel mensen ook om mij staan en mij steunen: ik moet er klaar mee komen.. Ik ben moe...en nu Pasen nog, en weer een week wachten....wie helpt me slapen?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten