.

.

woensdag 26 maart 2008

Carolus aan de lijn


Vanmiddag werd ik gebeld door een medewerkster van het Carolusziekenhuis. Ik sta op de operatie rol van 1 april.. en dat is geen grap. Het juiste tijdstip krijg ik nog te horen. Missschien morgen bij Ria, maar waarschijnlijker maandag 31 maart.
Ik heb mijn leerlingen van woensdag verteld dat ik er volgende week niet ben. Zonder tegenbericht ben ik er wel weer op 8 april. Nienke heb ik opgebeld dat dinsdag 1 april vervalt.
Het komt nu wel weer dichtbij, maar als ik een wens mocht doen dan wilde ik het een half jaar verder en geen enkel spoortje van kanker.
De kaartjes voor Dirty Dancing zijn vandaag aangekomen. Ze liggen veilig in mijn blauwe kistje. Te wachten op 23 augustus.
Over een grap gesproken..nee die vertel ik nog niet.. anders is de grap eraf.. maar hij is keigaaf/vet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten