.

.

vrijdag 12 oktober 2012

Over herfst en glasvezel




Ondertussen is de herfst volledig aangeschoven hier.... elke dag ligt er meer blad op de grond.. en kastanjes....

helaas wil niemand ze hebben dus ze verdwijnen met blad en al in de container.

Sinds gisteren zijn ze voor het huis bezig met de eerste fase van de aanleg van glasvezelkabel.. de aansluitingspijpen naar het huis... Om 8 uur staan ze al met hun machines te trillen... dat is natuurlijk wat minder, maar ze moeten wel. Ik snap het goed, al vind ik het niet leuk.


Volgens de website en postcode check wordt de glasvezel pas in maart 2013 aangesloten. We hebben dus nog een hele tijd voordat ik alles kan opzeggen Ja, ik ga Ziggo voor minimaal een jaar verlaten. En daarna zie ik wel weer...


En we zijn weer een stapje verder in de aanpassing van de badkamer... er is een toezegging voor ..houd je vast... de douchehoek, afschot en vloertegels... de kraan en handgrepen en toiletpot moeten hergebruikt worden  en wil ik de rest van de badkamer ook betegeld hebben dan mag ik dat zelf betalen.

Ik had nog een paar vragen, ze zouden me terug bellen.... ik wacht nog. Dat wordt dus dinsdag pas wanneer ik  mijn vraag kan stellen,  een antwoord kan krijgen; maandag zijn ze immers niet aanwezig.







3 opmerkingen:

  1. Ik heb last van een spammer hier... iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn veel klussen zeg! Hoop dat alles naar tevredenheid geregeld kan worden. Een spammer? wie doet nou zoiets, wat heb je dr aan! Ik krijg net 2 maal een Norton waarschuwing. Terwijl ik hier ben. Suspicious cloud f7. Zou die spammer iets raars hebben gedaan? XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik krijg niets geen waarschuwing.. maar ik het AVG pro internet security 2013.. ik zal eens even scannen.. wie weet wat ik tegen kom:)

      Verwijderen