.

.

zondag 22 januari 2012

Ik eet worteltjes (geen uitleg nodig...)

Thuiszitten wachten is een hel positie. Dus ik ben eruit getrokken en wat doe je dan als je geen chocolademomenten neem: juist...flink wat geld er tegen aan gooien. En dat is de laatste twee dagen goed gelukt, al zeg ik het zelf. Ik heb zo'n heerlijk luie stoel gekocht die met een motortje in alle gemakkelijk standen kan. Ook sta-op.


De mensen die mij kennen weten dat ik van zo'n kleur niet gelukkig word. Dus kleurstalen erbij gehaald. Je kunt tegenwoordig alle kleuren leer krijgen die je wilt.... paarse koeien, groene koeien .. zie je ze lopen,,,? ook roze, en gele en oranje. Maar ik heb voor rood gekozen. Texas Red.
Ik ben toch heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Volgens mij heel erg mooi.
Mijn huidige stoel is namelijk ook rood. Weliswaar roodgeruit en met houten leuningen, en de stoel daarvoor was een zalige rode kuipstoel. Die is gewoon versleten. Ook de katten vonden dat een prima plek....
Maar goed om even op mijn begin zinnen terug te komen: hij was niet goedkoop. Er hing een prijskaartje aan van 800 euro.. eh-eh...niets was minder waar. Het dubbele bijna.. Oja we hebben hem gewoon bij Gossens in Nuenen gekocht. Vijf jaar garantie op het leer: craquelé, vlekken, scheuren enzovoort.. zelfs poezenpotenkrassen.
Een klein nadeeltje: hij kan pas in week 12 geleverd worden. Eigenlijk duurde het nog langer, maar er zijn al 2 weken afgeknibbeld. Wie weet volgen er nog meer.


Om de zaterdag wat op te fleuren: regen!!! zijn we naar dat grote Zweedse warenhuis gegaan. En met ons duizenden meer mensen die dezelfde gedachte hadden. Want wat is mooier: dump je kind onder begeleiding gratis in het speelgoedparadijs en ga lekker zelf shoppen. Van dat lekker shoppen viel echter veel tegen. Er werd nog steeds verbouwd en dat maakte de winkeloppervlakte voor het publiek een heel stuk kleiner.  Het maakte mensen kribbig en vooral onbeleefd. Boos op rolstoelers en rollatorlopers. Net of wij dat voor onze lol doen. Maar ach...ik begrijp het ook wel..door de krapte botsten mensen vaak tegen een rollator of rolstoel..of tegen elkaar.
Toch hebben Tonny en ik ons best geamuseerd. Ook al waren de schaar en de notenkraker, waarvoor we gingen,want je moet toch iets voor een doeletje hebben,  pas weer in maart aanwezig. Als alles klaar was. Maar niet getreurd. Tonny heeft weer 3 orchideeën gekocht en glazen potten, en ik een kapstok voor achter en planken om de tv op te zetten.. als het klaar is plaats ik wel een foto.

Voor Jaimey kwamen we een school/tekenbord tegen.. dat konden we echt niet laten liggen.....sorry Evelien:) Aan de ene kant is het een niet magnetisch whitebord (dus ook whitebordstiften erbij) en je kunt er papier over heen latenlopen (rol papier erbij). Het enige wat ik niet mee heb genomen zijn krijtjes.. maar die komen vast nog wel.

Ach ja: geld moet rollen.. en wij doen daar graag aan mee......dat bleek wel weer toen we uiteindelijk mochten afrekenen...

Maar verguld met onze aankopen keerden we huiswaarts. Doodmoe en platzak.... ik ben daarna op de bank ik slaap gevallen.  Had ik nu mijn stoel al maar gehad......Maar ik denk dat ik deze kreet wel meer zal slaken komende weken... en dan is het ineens week 12...

Ik ben bang voor het aanbrengen van een infuuspomp dinsdag. Wat een schijterd hè...

Trudie en Hans dankjewel voor jullie bos bloemen en kaart. Dat fleurt de komende dagen op. Het zijn wel 1000 klaartjes: Echte vriendschap!!!






2 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat ze je opgefleurd hebben, de bloemen dan hé! Verders ben ik blij met dit logje, net uit ziekenhuis naar Ikea, dat verzin je toch niet? Ik bewonder je sterk mens! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, een stoel gekocht bij Goossens. Goed zo, daar werkt manlief namelijk. En wat leuk die bloemen. Ooit blogde ik met een Trudie (Lingepas) en die was ook getrouwd met een Hans. Zou het dezelfde zijn.

    BeantwoordenVerwijderen