.

.

zaterdag 3 december 2011

Plannen genoeg



goede morgen allemaal
wat een weer hè.
het lijkt wel zomer
hahaha
de blaadjes zijn nu bijna allemaal van de bomen

en het was vanochtend koud boven
maar ik was dan ook vroeg
ik kon niet meer blijven liggen
ik had al ettelijke keren gedraaid en gedraaid..
zo erg dat er knopen in mijn haar zaten
zou dat door het glaasje glühwein komen dat ik gisteren heb gepakt?
kan me haast niet voor stellen
het was wel erg lekker
dat gaan we dan vandaag proefondervinderlijk uitvinden
is wel een lekker en leuk proefje .. hik
maar als je wijn verwarmt vervliegt de alcohol
dus zo erg zal het wel niet zijn
maar het is er wel tijd voor
voor glühwein en warme chocomel
hoor de wind waait door de bomen
hier in huis zelfs waait de wind....

ik rebbel gewoon een eind weg.
Gisteren hebben we de verjaardag van mijn zwager gevierd, gezellig in een kroegje. Maar ik heb nu wel tuitende oren. Vorige week was mijn zus jarig... dat was wel wat rustiger.
En over 20 dagen gaan we met vakantie...


Ondertussen slinger ik overal door heen, heb besloten geen pijn meer te hebben (helpt alleen niet helemaal) en ben bezig met een enorm lastige legpuzzel. Maar zolang je nog steeds een stukje kan aanlegger blijft het wel leuk om te doen.


Na lang aandringen ben ik ook op faceboek beland, alleen nog niet actief. Alles kost tijd... dat ook. Ik merk van mezelf dat ik de neiging heb me terug te trekken, weg te kruipen. Gewoon lekker thuis en niet zeuren. dan bedoel ik niet de fysio of de boodschappen, maar de sociale contacten. Op de koffie/thee bij....
Dat is steeds weer een stap. Ik ben aan het nadenken hoe dat komt, maar ik ben er nog niet achter.
Misschien is het gewoon de leeftijd... hahahaha

Maandag gaan we bij Evelien sinterklaas vieren. We doen dat met een etentje. Cadeautjes zijn er alleen van Jaimey en Dean. En zo hoort het ook.


Fijne sinterklaas allemaal!

Oja een klaartje....ik eet vanavond bami, lekker!


6 opmerkingen:

  1. Goed om te lezen, dit 'geklets'! En? Was de bami lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn weer even wat van je te lezen. Geniet van sinterklaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent er weer even,
    Om ons de gelegenheid te geven
    In rijm te reageren
    Om jouw aanwezigheid te eren.

    Je ziet ik kan rijmelen dichten zonder m'n hemd op te lichten!
    Fijne Sinterklaas en goed van je te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn even wat te horen. Ik snap je wel een beetje, zit ook in mijn schulpje. FF veilig, ik weet enkel dat je er wel weer uit moet, maar zoals je zegt, alles op zijn tijd. Een gezellige Sint hoor, het is moeilijk hé, al die eerste dingen. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige Sinterklaas avond Frieke , fijn dat je dit alles weer kan delen met ons!

    Liefs
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen