.

.

zaterdag 22 mei 2010

Ik ben het........ Luna

He man... doei he.. iek zijn heel niet foreign .....iek is een awfully deftige (je weet wel) kater...dat ik graag languit op een stoel lig, dat moet ik toch zelf weten..

ik heb in middels wel wat foto's voor jullie... ja kijk.. ik ben dan wel een Brit, maar ik heb ook zo mijn eigen bronnen...



nee en verder krijgen jullie nog niet.. de locatie is UITERST geheim....sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst..... ik ga maar eens verder waken......ja dat doe ik ook... en zometeen komt instantvrouwtje met nieuwe brokken...

die weet precies wat een Brit nodig heeft....

5 opmerkingen:

  1. Oooooooh, jij hebt ook een Brot! En wat een mooie....ik ben helemaal verliefd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Smerige korthaar noemde een van de Daltons hem, maar hij ziet er erg schoon uit.........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het toevallig ook een eiland, Frieke? Ik durf het niet aan die kat te vragen. Straks besluipt ie me.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk muziekje Frieke!

    Groetjes vanuit zeeland kaatjecanada

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plato, nee het was niet op een eiland, maar gewoon aan de kust van Noord Holland... Egmond aan Zee.....

    grts

    BeantwoordenVerwijderen