.

.

dinsdag 29 september 2009

weer een klein blogje

Zo de strijk is weg... de vaatwasser uitgeruimd...en clair wat opgeruimd... ik ga voor een kopje koffie en wat te eten

Ik heb een heel raar hoorspel op de koptelefoon zitten.. ik kan er nog geen touw aan vast knopen.. iets met een bankoverval en een bom en een instorting...

Veel te melden heb ik niet.. alleen dat mijn voeten nu ondanks de pillen heftig mee gaan doen aan zenuwpijn... misschien zakt het naar beneden... nee de pillen werken nog niet... er is nog geen week voorbij hè.. en nee, mijn spraakprogramma is er ook nog niet....ook geen mail gehad van de verkoper.. dus ik ga straks maar eens bellen..

Ja Trudie, 5 oktober komt steeds dichterbij.. gelukkig wel...ik wil het maar gehad hebben:)...
raar is dat.... ik verveel me en toch wil ik alles waar ik naar toega, zo snel mogelijk gedaan hebben...

@Heidi, nee ik ken het boek niet.. maar heb wel de vraag ernaar als luisterboek er uit gedaan.. wie weet... ik heb van haar het zesde zintuig gelezen en was daar erg van onder de indruk..

@Ollie, tijdschriften lees ik niet meer... te ingewikkeld soms.. ik kan mijn aandacht er niet bij houden... en ja ik weet het... wat in het vat zit....

allemaal een fijne dag.. mijn klaartje: ondanks de slecht weer voorspelling, ziet het er buiten goed uit... mijn gele chrysanten staan te glanzen in een zonnetje..


grts



1 opmerking:

  1. Is helemaal niet raar, ondanks dat je je verveelt buiten je schuld heb je tevens nergens zin in, zeker niet in opgelegde afspraken. klinkt gek maar toch snap ik het. Meidje hou je dan maar bij je gele chrysanten! Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen