.

.

dinsdag 8 september 2009

gedachten

Gelukkig gaat het vandaag wel even.. de tandarts heeft er een keurige namaak kies op gezet om de boel zolang af te dichten.. en hoewel gisteren alles dik en ontstoken was, is het vanochtend een heel stuk beter... nu de rest nog...

Ik heb net de bloemen van de kipjes weg moeten doen... en weten jullie hoe je de stank van bloemenwater uit je handen krijgt.. ik meende ergens gelezen te hebben dat azijn daar goed bij helpt.. ook bij uien stank... en wat denk je .. ik heb mijn handen met azijn gewassen en de stank is nagenoeg weg.. niet helemaal.. maar ik kan wel gewoon weer iets eten zonder dat ik ziek word van mijn handen stank...

Vandaag wil ik strijken.. de plank staat al klaar dus ik hoef enkel te beginnen.. dat ga ik dan ook zo meteen doen....verder staat de vaatwasser aan en wil ik kijken of ik boven kan stoffen....ik heb immers geen hulp vandaag.. die komt donderdag....eens kijken hoeveel energie e dat allemaal kost...

In mijn achterhoofd heb ik gedachten aan school... ze zijn weer begonnen.. zonder mij weer... kom ik ooit nog terug.. en dan bedoel ik ook ik het team? de helft ken ik daar maar van...en dat bij zo weinig mensen...ach ik ken ze wel allemaal, maar kennen.. mee werken , weten wat ze van je verwachten, weten wat ik van hen verwacht... allemaal dingen die door mijn hoofd dollen deze dagen...

Over 2 weken heb ik een afspraak met de Arbo arts.. ik ben ook benieuwd hoe dat gaat lopen....ik kan nog steeds geen autorijden...

en ik ben bezig met die second opinion...als het goed is, belt Knibbeler me vandaag daarover terug....het is toch een hele stap, merk ik nu wel....want ze kunnen we zeggen dat een arts het niet erg vindt.. maar toch....
in mijn beroep vind ik het prima dat er ergens anders om raad gevraagd wordt...en als ik dan een doorgekauwd handelingsplan voor me krijg.. ook goed...geen centje pijn....ik kan alleen de lijn niet helemaal doortrekken naar een ander....terwijl dat gewoon zou moeten..
ach we zien wel.....

Ik heb nog geen flauw idee wat we vandaag eten... het schijnt heet te worden... daar is nog niets van te merken.... ook dat zien we wel...

allemaal een prettige dag en mijn klaartje...
Luna bovenop het voederhuisje... zo komt er geen duif meer aan....

grts




update.. net een telefoontje van het secretariaat Interne Geneeskunde... Knibbeler is akkoord.. en zij maken het eerste contact met het Anthonie van Leeuwenhoek

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig maar dat er een noodoplossing is voor je kies. Kiespijn is ook geen pretje. Ik begrijp je, weer een jaar op school zonder jou, nog altijd op een zijspoor, dat bedoel je toch? Je mist gewoon je leven...van toen...toen alles nog doodnormaal leek. Je staat op, gaat naar je werk, rijdt met je auto overal heen, doet je ding. Totdat ziekte toeslaat en niets meer normaal is. Je telkens moet inleveren. Terug pakken ga je ook doen, maar dat lijkt altijd veel langzamer te gaan dan inleveren. Onderwijl zit je in een rollercoaster van gevoelens. Probeer het walletje bij het schuurtje te laten meidje. Toch fijn dat de SO in gang is gezet. Ik snap dat je erover nadenkt wat Knibbeler ervan vindt, tenslotte heb je met haar te maken. Maar voor je eigen gemoedsrust is dit gewoon beter. Dikke knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Typisch, zomaar ineens een afgebroken kies. Mij is het ook overkomen, gewoon tijdens het eten van een salade. Zou het nog van de chemo's zijn?
    Ik had trouwens ook een paar gaatjes de laatste controle terwijl ik er voorheen zelden een had.
    Snap wel, dat de second opinion weer een hele stap voor je is, maar hopelijk krijg je in het A v Leeuwenhoek meer duidelijkheid, zodat jezelf ook meer rust krijgt.
    Enne je werk, maak je daar nu maar niet zo druk over. Begin rustig met je eigen leerlingen en de school, dat komt wel weer!

    groetjes,
    Coralie

    BeantwoordenVerwijderen