.

.

vrijdag 7 augustus 2009

over van alles en nog meer

Ik zit dus te wachten op mijn taxi.. dat duurt nog wel even want hij komt pas om 11 uur... ondertussen tik ik hier en daar maar een berichtje...ik merk dat ik ontzettend veel spellingsfouten heb .. ook woorden fout door ene vergeten letter...sorry daarvoor.. i probeer e echt op te letten.. maar het wil gewoon niet.. die handen van mij..die polsen...

De muesli van de Aldi kan ook weg.. die is helemaal niet lekker.. jammer want hij was niet zo duur...mar zo eet ik hem ook niet.. wacht eens.. misschien kan ik er koekjes van maken of zo....het zijn uiteindelijk gewoon granen... misschien lukt brood ook wel....daar ga ik eens over nadenken...
Gisteren had ik een andere soort kaaskoekjes gemaakt.. maar die zijn het ook niet.. wel minder vet maar de smaak is niet zo kazig als ik had gedacht...daar dus ook nog even naar zoeken....

We hebben gisteren besloten om toch maar een eigen bbq aan te schaffen.. ik heb er een hekel aan om die van een ander schoon te boenen als ik hem heb gebruikt...op de en of andere manier voelt dat minder goed...ik boen dan heftiger en meer dan normaal.. zelfs plekjes die er al op zaten bij wijze van spreken zij n dan weg.. het is natuurlijk wel ene manier: leen wat niet helemaal schoon te krijgen dingen uit aan en persoon zoals ik en je krijgt hem blinkend terug.....herkennen jullie dat??? en dat terwijl ik van een ander als ze mijn spullen hebben geleend dat helemaal niet zo verwacht...
Ondertussen ben ik al links en rechts aan het kijken naar saladerecepten enzo...maar we zullen we op de oude vertrouwde dingen uitkomen.....

Ik zal ook even mijn serviesgoed en glazen moeten tellen.. maar daar hebben we met zijn allen wel genoeg van.....

Het al weer kwart voor 10 geworden... ik hoor leven boven... we gaan smaen een kopje doen en dan op naar de trastuzumab: het helende gif...

@ Trudie.. leuk niets van je te lezen.. at een aardige man die huisbaas... ik mis je hoor... maar ik gun je je vakantie geeldig.. geniet er van... oja die kaart is er nog niet... wat in het vat zit........

@Gisella: dankjewel hoor meid..

@Anneke en Greet: het was weer geweldig lekker "ouwerwets" .. wat ben ik blij met jullie.... en nog geslagd met de stoelen???


Fijne dag allen.. en bedenk
"Hoe meer verantwoordelijkheid ik neem voor mijzelf en mijn leven, hoe meer vrijheid ik ervaar" dit is een reflectiekaart die net even trok... zet je aan het denken in een onbewaakt ogenblik nietwaar???

Mijn klaartje...het is me toch gelukt de zware draaiparasol op te zetten....

grts

1 opmerking:

  1. O o, die typfouten van jou! Ik moet er zo om lachen! Net zoals ik ze zelf ook maak...

    liefs van Harvey

    BeantwoordenVerwijderen