.

.

maandag 3 augustus 2009

de dag na de dag erna

zo het is de dag na de dag.... moeheid alom.. nog steeds... maar dat komt wel goed.. wat hebben we geboft met het weer hè... en gisteren weer de hele dag regen....

het is vakantie.. Tonny is thuis.. ik zal minder achter mijn lappie zitten denk ik..zeker zo lang het mooi weer blijft.....

Vandag moet ik sowieso strijken.. er ligt een hele bult.. en verder weet ik het niet...een beetje prullen denk ik... wat opruimen... de koelkast leeghalen en dat soort werkjes.. en natuurlijk lekker luieren..

Iedereen dankjewel voor de felicitaties...Janneke leest ze allemaal zelf ook...

3 opmerkingen:

  1. Dezelfde sleur zoals altijd leest ollie , maar hij is terug om je op te monteren !

    romige taart , Ollie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeiheid is logisch, dit vreet energie .. emotioneel en lichamelijk.. feesten is echt vermoeiend...
    nu rustig aan genieten met Tonny, zodat je ook wat aan de vakantie hebt..
    Groeten uit Utrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,

    proficiat nog, is dat je dochter die getrouwd is, mooie foto's, bedankt voor je fijne berichtje op mijn blog
    groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen