.

.

zaterdag 20 juni 2009

klaartje: vrijgezellenfeestje

Vandaag hebben we het vrijgezellendagje van Janneke..een heel programma maar ik doe maar met 1 ding mee.. de high tea om half 2.. niet dat ik niet meer meedoen wil, maar ik kan gewoon niet.. paaldansen, eten bij de griek.. dat laatste had ik wel mee willen doen, maar ik ben zo misselijk .. ik denk dat ik ergens toch een koutje heb opgepakt...die lichtheid in mijn hoofd blijft doorzeuren.. ach ik zie wel.. ja is zogezegd, maar als iemand me dan na een half uur weer naar huis moet brengen.. dat is ook niets ..

Maar genoeg gemiept weer...het komt toch zo het komt...ik laat jullie hier we weten zodra de dozen rijp zijn... dan kunnen we uitwisselen.. graag zelfs...want mijn stukje voortuin blijft min of meer wild heb ik nu besloten..

2 opmerkingen:

  1. Hoop in elk geval dat je plezier hebt gehad met de high tea! knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmm, high tea, klinkt al niet slecht! hopelijk voelde het ook 'high', hihi! maar niet in je hoofd hé! dat voel je blijkbaar al genoeg!
    hoop dat je niet erger ziek wordt, en dat je gewoon rustig geniet van het weekend zoals het zich aandient!

    BeantwoordenVerwijderen