.

.

woensdag 24 juni 2009

Afzender onbekend?

Ik zit voor mijn ontbijt aan een stukje Naan.. ik moet het met water en alles naar binnen wurgen en dan maar hopen dat het erin blijft..nee ik kauw wel goed hoor..wees maar niet ongerust..
Ontbijt ja.. het is kwart voor 11 geweest.. ik was al naar de markt en de winkel..vanavond eet ik zalm.. onee dat wordt morgen want Tonny moet vroeg weg.. eet ik vandaag toch garnalen..dat kan ik straks al klaarmaken...hoewel.. straks.. eerst komt Fieke, en mijn stagiaire wil naar het strand.. dus wat doe ik.. afbellen die leerlingen of zelf nemen.. het zal wel afbellen worden.. maar aan de andere kant dat heb ik vorige week ook gedaan en zo zwaar zijn ze niet.....
Ik kijk wel..

Volgens mij krijg ik zo ook 2 dochters op bezoek...nouja laat ik me maar niet druk maken.. het rolt zo het rolt hè..

Ik heb alle luiken achter al dicht.. hopelijk blijft mijn huis lekker koel.. want wat kletst die zon eruit zeg.. hadden ze gisteren niet gewaarschuwd voor verbranding??

ik had jullie nog een paar foto's beloofd.. hier komen ze..
achtereen volgens... de bloeiende ligusterheg



Mijn plaatsje onder de kastanjeboom



En één van de vijf waterlelies in de vijver..



@Coralie.. nee Spic en Span (dat is een ouderwets schoonmaakmiddel, en de revue van de 2 heren.. ik ben de naam vergeten.. ) is mijn huis nog niet hoor.. ach ze is jong ik ben haar 2de huishouden.. ze werkt pas 2 weken... ze heeft bijna 2 uur over de bovenverdieping gedaan... als ik daar aan de slag kan is het een half uur en dan heb ik gestoft, gezogen, gedweild en de badkamer gedaan...

Ik lees net in mijn mail dat mijn stagiaire toch komt.. fijn..

@ Trudie. ik ben ook heel benieuwd naar de volgende lading herceptin.. en is je haakles gelukt.. leuk hè..haken.. weet je nog die gehaakte ABBA mutsjes?? Ja wij hadden ze al veel eerder volgens mij.. en stola's..meid ik heb wat afgehaakt toen ik nog kon en wilde..

@ Ollie.. ja ik ben een ouderwetse hè.. net zo oud als jij geloof ik... uit 1954.. dus dit jaar word ik 55...Op een vliering stouw je rommel.. op een zolder ook, maar daar kan je meestal ook gewoon lopen.. dat lukt op een vliering nauwelijks:)

Mijn mensendieck therapeute is net weg... we hebben weer uren gepraat.. nouja uren.. in ieder geval: zijn onderschrijft toch wel mijn idee van whiplash tgv het ongeluk 20-12-2007..ik ga contact opnemen met mijn rechtsbijstand in ieder geval.. en dan probeer ik de mensendieck en hulp vergoed te krijgen...
Eigenlijk ben ik nu allemaal vergeten wat ik nog wilde vertellen.. dat komt ongetwijfeld wel weer..

fijne dag allen.. pas op de zon.. en .. eh.....



oja .. mijn klaartje.. een grote bos bloemen van????? die werden net bezorgd.. foto komt morgen.. Peter, de bloemist, wist te vertellen dat ze kwamen uit Overveem? Dus anonieme gever.. ik ben er heel erg blij mee.... dankjewel

2 opmerkingen:

  1. hihi zijn ze de naam er vergeten bij te zetten :)
    Ze zijn van ons meis maar ja we wonen wel in Drachten,maar dat heb je er van als je het via internet besteld :)
    Ben blij dat je er zo blij mee bent want daar doen we het voor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach als ze maar van goede wil is en als het maar gedaan wordt joh! Ja haken is leuk, ik heb al verschillende hesjes ook gemaakt en hoedjes voor Fenna. Ook een poncho is al gevraagd! Zou best kunnen van die wiplash, het is zo slecht te bewijzen dat is het jammere ervan. Ik loop slechter na mijn whiplash, maar ja er is niets meer aan te verhelpen dus doe ik weer wat water bij de wijn hé. Ach ik hou toch niet van wijn, morgen maar weer fysio. Het is heerlijk weer ,ff van genieten! Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen