.

.

zaterdag 11 april 2009

paaszaterdag

Zo die dag heb ik weer gehad… die van de trastuzumab.. ik zal de tikker hierboven ook weer aanpassen. Daar was ik gisteren niet toe in staat..ik was te moe en dat ben ik nog .. de moeheid ligt als een loodzware deken over mij heen en beneemt me mijn bewegingsvrijheid.. ik laat hem dat ook benemen, merk ik.. ik ben te moe om er tegen te vechten, maar misschien moet ik dat wel doen. Temeer ook omdat Tonny een aanval van gordelroos heeft. Hij doet of hij er niets van merkt maar ik zie hem wegtrekken, telkens weer..nee hij gaat niet naar de huisartsenpost.. hij gaat wel na Pasen .. mannen…!!!!

Ondertussen worstel ik serieus met een vocht probleem. Ik heb geen carpaal tunnelsyndroom wist de neuroloog met te vertellen.. neurologisch is er niets mis met mij.. blij toe, maar dat wist ik eigenlijk ook wel..nu dat uit de wereld is kan er misschien echt gekeken worden naar het vocht in mijn linkerhand en de polssteken. Alleen mag ik daarvoor gewoon weer naar de huisarts, net wat ik zelf al wilde.. naar de fysio eigenlijk met de uitslag van de MRI.. alleen wacht ik daar nu maar weer mee, want ik krijg ook 1 keer per week mensendieck, en 1 keer per week lymfedrainage en ik ga 2 keer per week naar de sportschool.. nou dan is mijn bordje vol hoor..daartussendoor fladderen de bezoekjes aan de huisarts, de apotheek en de markt. En natuurlijk mijn leerlingen. Geloof me: dat is een hele drukke week. Ik ben dan ook altijd blij als het zaterdag en zondag is.. dan is de druk van de ketel.

De plannen voor de voortuin komen steeds dichter in beeld. Gisteren heb ik de stenen betaald, die komen ze de 17 de brengen. Dat is volgende week vrijdag. Volgende week wordt het gras en de grond afgegraven en wit zand gebracht en in het ontstane gat gestort. En volgende week zaterdag legt de stratenmaker de stenen erin….. ik ben benieuwd…maar ik ben vol vertrouwen dat het goed gaat…

Vandaag nog een beetje lamballen vanuit gisteren, morgen eten bij Evelien en Nicky..is het leven mooi of niet.. het is maar wat je zelf er van maakt.

Mijn klaartje voor vandaag: Vanochtend kwam Evelien even met Jaimey en Jaimey loopt vol enthousiasme naar me toe, glunderend gezichtje, pretoogjes..als dat geen klaartje waard is weet ik het niet meer…

fijne dag allen en gezellige paasdagen
grts

3 opmerkingen:

  1. zo is het, Katootje kon ook maken wat ze wou, al was het dan op de botermarkt. Fijn dat er toch weer dingen uitgesloten zijn. Spannend , je voortuin! Lijkt me zo leuk als je het op ziet knappen. Ik weet nog wel van vroeger, ik ging telkens even kijken als alles zo mooi stond in de tuin, werd er gewoon blij van! Enkel duurde het nooit zolang, we zijn geen tuinluitjes, Hans en ik. Knuf voor Jaimey, die kleintjes kunne je hart zo warm maken! Sterkte voor Ton en hij moet niet zo eigenwijs zijn, zeg dat maar. Meiske fijne dag verder, wij zijn gewoon thuis. Enkel maandag even naar Deb, Fenna's eerste paas!Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Frieke

    Hier ben ik weer even om je een hart onder de riem te steken en je fijne paasdagen te wensen, heerlijk hé die kindersmoeltjes dan smelt je toch, fijn dat het neurologisch niets was en moeheid is niet fijn maar soms moet je er wel aan toegeven je lichaam vraagt erom, jaja mannen praat me er niet van en gordelroos is echt geen pretje

    Knuf Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Frieke,

    Goed nieuws van de neuroloog!
    Doe lekker rustig aan. Gelukkig heb je dit weekend een dag meer om bij te komen van alle trubbels.
    Fijne paasdagen gewenst!

    groet,
    Coralie

    BeantwoordenVerwijderen