.

.

zondag 29 maart 2009

zondag met zon

Ik kom net weer van mijn wekelijkse koffie van mijn moeder.. alleen Magda was er, want Mardien tennist tegenwoordig op zondag.. ach zolang dat weer duurt dan toch.. ik probeer wel elke zondag te gaan, al gaat het de ene keer gemakkelijker dan de andere...
En ik heb een van mijn nieuwe bh's aan.. dat was nog een heel gevecht.. eerst om de haakjes, drie notabene, dicht te krijgen en dan om de armen door de bandjes te wurmen.. nee, achter dichtmaken lukt me allang niet meer.. ik maak mijn bh voor vast en draai hem dan naar mijn rug zodat de cups netjes voor komen… dat is normaal geen probleem, alleen tegenwoordig wel. Als ik zo'n oude uitgelubberde bh pak, gaat het nog wel gemakkelijk, maar met deze nieuwe harnassen …. het blijft een gevecht.. ..ik heb wel gewonnen…. vanochtend althans…

Op eBay heb ik 2 leuke pumps gekocht, een zwarte en een lila. Ik kan dat goed doen want ik heb gelukkig standaard voeten. Alleen heel smalle schoenen lukken niet, maar de gewone maat 39 is geen enkel probleem. Op marktplaats wist ik overigens een paar bruine pump te scoren… drie paar nieuwe schoenen voor 54 euro incluis verzendkosten….

Met mijn gewicht gaat het de verkeerde kant op… dit onder invloed van de medicijnen die ik slik.. dat kan niet anders… niet in deze mate gewichtstijging . Volgens Magda is het allemaal vocht. Zij schrok van mijn handen en arm… ik allang niet meer.. ik vervloek ze want het is zooooooooooooo lastig. ik kan niet eens chocolade paaseitjes uit hun verpakking halen.. en ik heb ze wel hoor.. zo'n grote zak gemengd van het Kruidvat…



Daar heb ik gisteren ook een nieuwe lipstick gehaald.. jullie lezen het.. ik ben bezig met mezelf in het nieuw te steken. Dit allemaal onder het mom van de komende bruiloft van Gerdien en Bart. Gerdien is de dochter van Mardien en Ad… wacht ik zal een stukje stamboom bijvoegen….nou dat lukt even niet... ik moet er eerst een plaatje vam maken denk ik..goed dat vogel ik nog wel even uit...

Zij gaan in ieder geval 24 april trouwen en dan wil ik er natuurlijk wel mooi op staan… niet dat ik alles nieuw hoef… nouja… wel wil maar dat kan bruin niet trekken dus dan maar wat goede onderkleding en leuke schoenen en de rest combineer ik wel. Temeer ook omdat ik voor 1 augustus wel in het nieuw wil als moeder van de bruid..



Toen ik mijn fiets wegzette, achter in de tuin, zag ik hoever de forsythia is en de tamme kastanje. En helemaal verrast was ik door de dotterbloemen.. wat gaat het toch allemaal snel hè..






Ik weet echt niet wanneer ik de uitslag krijg van de schildklier echo en punctie. Daar zijn geen afspraken over gemaakt. Ik wil volgende week als ik tijd heb wel even bellen.. en als het ernstig is, zal ik toch wel van hun kant uit wat horen?.. ten minste daar ga ik vanuit.. ik wil nu er even allemaal niet aan denken.. mijn bordje ligt vol zat… temeer daar ik 's nachts weer wakker lig van de jeuk.. tot zover dus die Nedeltran.. of toch een wisselwerking met de Herceptin. Nu weer een week geleden. Maar het lijkt wel dat er een soort incubatie tijd in zit….

En mijn klaartje.. ik zit breeduit te lachen naar het bosje fresia's die ik gisteren van Tonny kreeg… gele..




fijne dag verder

3 opmerkingen:

  1. Oh frieke, het lijkt me idd heel vervelend al dat vocht. Ik merk zo vaak bij Mieke welke vervelende neveneffecten dat vocht kan hebben. Balen, hè.
    Geniet van de mooie bloemetjes, die ruiken zoooo lekker!
    Chocolade-eitjes zijn hier in huis (jammergenoeg)nog niet te vinden. Ik hou me, zo goed en kwaad als dat gaat, aan de echte Paas-dag. Maar het water komt me wel al in de mond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frieke

    Nou meid je zal er prachtig uitzien met je nieuwe BH en je pumps en je hebt vast wel wat leuks hangen als Gardien en Bart trouwen, wat naar nou dat die jeuk weer terug is jakkes, maar het is lente en dat zie je goed buiten,leuke foto's nee mooie zelfs lief van Tonnie en ze ruiken ook zo heerlijk

    tot horens weer
    Knuf Annie

    BeantwoordenVerwijderen