.

.

dinsdag 17 maart 2009

weer met een klaartje

Ik heb mijn lappie aangezet om hem zo weer uit te zetten... ik mag immers vandaag een heel rondje Jeroen Bosch Ziekenhuizen doen.. vanochtend naar de locatie midden in de stad, Het Groot ZiekenGasthuis, voor een hartfunctie onderzoek in rust... met natuurlijk eerst de PAC aanprikken een half uur tevoren.. dus om 10 uur moet ik daar al zijn.. mijn transferiumbus gaat om 10 voor half 10...Evelien komt me om 9 uur ophalen...en vanmiddag om 2 uur heb ik een afspraak in het Carolus met dr Knibbeler...met een beetje geluk ben ik om 4 uur weer thuis...
Het zijn geen van allen dingen waar ik me druk om hoef te maken.. volgens mij is alles goed ...buiten mij klachten dan.. maar ik bedoel geen enge dingen zoals hartfalen..

okee.. ik moet nog een paar dingen doen.. dus ik sluit weer af..

mijn klaartje voor vandaag.....ik zie koolmeesjes en roodborstjes en mussen in de tuin...ze kwetteren dat het een lieve lust is... ik hoor de merels en de duiven... hoe kan het leven dan slecht zijn...???

1 opmerking:

  1. Fijn weer een klaartje te lezen. Ik hoop dat je rondje ziekenhuizen voorspoedig is gegaan en niet te vermoeiend was.Ben blij dat je weer kunt genieten! Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen