.

.

vrijdag 6 maart 2009

Laat...

het is nu iets over half 11 's avonds en ik durf eigenlijk niet naar bed... van de huisarts heb ik nu een combinatie van cetirizine en hydroxyzine en weer een mentholgelei... tot nu toe wel wat maar toch te weinig resultaat .. maar wie weet wat er gebeurt als ik het wat langer slik.. in ieder geval moet ik het proberen tot dinsdag en dan weer contact met Lips opnemen.. ik weet wel dat hij gruwelijk zijn best doet om ook maar iets te vinden wat mij van de jeuk af kan helpen..oja, mijn bloedbeeld was prima..

Als ik naar bed ga, begint het meestal steeds erger.. heel raar want warm en koud maakt niet veel uit.. en nu kan ik bijna geen kleding velen.. maar zonder kleding is het net zo erg.. op handen, voeten en knieën, armen en benen, borsten en lage rug, tussen mijn schouderbladen en erop, mijn hals en nek en gezicht, oren en hoofdhuid.. kortom mijn hele lijf.. en ik hoest de longen uit mijn lijf...en dat wordt ook erger als ik ga liggen..

Wat een klaagzang is dit zeg...niet zo bedoelt, wel zo er uit gekomen..
Lieve Trudie ik schrok echt van je berichtje over je zwager.. jullie allemaal heel heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.. weten ze al hoever de uitzaaiingen zijn? meidje meidje toch....

Dankjewel Heidi voor je meeleven, maar jij ook veel sterkte want ik zie en weet wat kanker met familieleden doet.. Tricky ik heb al gezegd dat ik zodra ik een oplossing heb, jij een van de eersten bent die hem doorkrijgt..jouw verhaal klinkt ook als medicijnenjeuk...
En Anke ik heb jou al teruggemaild...

Ik heb trouwens een stel blogs in mijn RSS feed gezet.. zo zie ik meteen elke update.. af en toe ben ik best slim dus...

Verdorrie, krab ik net zonder er bij na te denken mijn hele hals tot achter mijn ook aan de linkerkant open...en dan doet mentholgelei erop goed zeer!! ook op de niet doorgekrabde plekken....

Ik ga nog even naar Paul en Witteman kijken en dan denk ik toch maar naar bed.. met een goed boek.. dat is nog steeds Max Pam's het Ravijn... geen stukje verder geluisterd dan vorige week.. maar ik krijg het vannacht wel uit... welterusten allemaal...geniet van een goede gezonde slaap...

1 opmerking:

  1. Meiske lees dit eens, toen ik aan het punt van de serotonine kwam en dacht aan jouw chocola vreetbuitjes, kweet niet, er rinkelde een bel. Ik heb zelf prozac geslikt en serotonine vreetbuien gehad. Wie weet???
    http://www.bartmeijervanputten.nl/archief1998/jeuk%20bij%20kanker.htm
    Ga vanmiddag ff langs bij zwager, hij is al thuis, ff horen wat ze gaan doen.
    dikke knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen