.

.

woensdag 4 februari 2009

Samen houden we vol

De dagen rijgen zich pijnvol aaneen.. dat pijnvol slaat natuurlijk op mij, niet op de dagen.. met name de nachten zijn het ergste..maar goed, donderdag is in zicht, vrijdag ook.. en dan kan ik verder hoop ik..

ja Annie blond zonder T hoor.. die ben ik onderweg verloren.....hahahaha.. ik dacht al.. wat mis ik toch...nouja missen... dat blog ja... gewoon wat om te doen te hebben.. want de dagen lijken steeds langer te worden.. lees.. ik ga me vervelen merk ik.. vandaar sportschool, leerlingen weer terugnemen, en koken...en dan kijk ik nog uren tv.. nouja kijken,... hij staat aan en af en toe volg ik iets..

Vanochtend was ik op de markt voor jawel brood en vis, het was te druk bij de kip en ik had geen puf om in de kou te staan wachten.. dat komt volgende week wel..
Ik heb twee scholletjes mee genomen.. wel voor morgen hoor, maar hij is keivers, dus dat wordt morgen gewoon lekker een gebakken scholletje... voor vandaag heb ik karbonades, boontjes en gekookte aardappelen met jus.... niet Tonny's favoriet, die gekookte aardappels, maar dan eet ie maar minder van dat en meer vlees en boontjes..
Ik zal het menu recept wel eens op mijn blog zetten. Niet omdat het zo bijzonder is, juist niet.. maar de gewone kookhandelingen zijn ook wel eens handig.. want wat moet je doen als je nog nooit verse boontjes heb schoongemaakt, of aardappels heb gekookt... I rest my case... en ga voor mijn kopje koffie...

Leuk een berichtje van jou hier te zien Mieke. Je hoeft geen extra identiteit te maken of zo.. het is prima gelukt... en ja ik weet dat jullie allemaal mijn blog min of meer volgen..

Natuurlijk zijn we allemaal keien Trudie... ieder van ons met zijn eigen kruisje zal ik maar zeggen en wat doen we.. juist.. we lachen, we zien de leuke dingen, we houden de moed erin.. en we houden vol samen met elkaar.. en dat is alles wat telt...

fijne dag allemaal

1 opmerking:

  1. Lekker een scholletje, zat ook in de vis vandaag, broodje tonijn. Weet je, straks worden de dagen lichter, letterlijk en figuurlijk, straks kun je misschien meer afwisselende dingen doen, straks is er misschien iets leukers op tv als enkel gezeur, straks heb je geen pijn meer of heel weinig, afijn straks is alles open......knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen