.

.

zondag 4 januari 2009

vier januari, en februari en maart en..


Vandaag is Jaimey jarig. Hij wordt al 2 jaar.. wat gaat de tijd toch snel. Maar volgens mij is hij bij zijn moeder dus of er iets gevierd wordt, weet ik niet.....
Ik ga in ieder geval straks even naar mijn moeder. Zij krijgt nog het restje kip met tomaten..ja dat is nog goed...van de strofanoff hebben Tonny en ik zoveel over dat we er nog een keer van kunnen eten.. en dat terwijl de hoeveelheden echt voor 2 personen zijn.. nouja, 3 kunnen er ook van eten maar dan zijn die hoeveelheden krap aan.. want zeg nu zelf.. per persoon 100-150 gram bieflapjes, 1,5 ui, 125 gram champignons en wat paprika en 125 ml kookroom.. geen echte overdaad .. alleen de champignons misschien, maar als je die aanbakt, blijft er sowieso al minder volume over...nouja... bottom line van dit gemijmer: Tonny en ik eten niet veel...maar wel genoeg....

Lijnen, tja Trudie, daar ga ik ook maandag weer me aan de slag. Eigenlijk niet lijnen, maar gewoon goed eten. Dan blijft dat tussendoor snoepen vanzelf uit de weg...ik blijf dan nu wel rond het gewicht dat ik nu heb schommelen, maar er mag van mij best nu verantwoord weer een paar kilo af.. zo zoetjes aan dan.. en ik wil weer wat met de sportschool.. daar denk ik nu al een paar dagen over na.. ik ben al buiten adem als ik de trap op ben gelopen... daar mag verandering in komen.. dat kan ook allemaal weer, net als de tandarts.. want ik ga er echt vanuit dat de chemo afgelopen is..
Wat goed van jou Trudie om alles zo aftebouwen en/of mee te stoppen.. pet af hoor..

Morgen gaat het op school gebeuren.. het nieuwe gebouw wordt in gebruik genomen.. ik hoop echt dat mijn spullen niet bij de verkoop belanden.. maar ik ben niet in staat naar Oudheusden te rijden.. morfine hè.. oja ik zou het best kunnen rijden, maar ben helemaal niet verzekerd.. en dan ben ik zo'n miep....juist dan gaat het ook mis, dat zul je zien.. nee het is gewoon niet verantwoord.. als je ziet hoe ik hier af en toe dol...
Ach het zal allemaal wel goed gaan.. ik zie beren op de weg..maar dat krijg je vanzelf als je alles uit handen hebt moeten geven...

Morgen heb ik een telefoondagje.. ik moet echt veel instanties bellen.. en ik moet in mijn kantoor de rekeningen van mijn praktijk uitdraaien.. dat is zo gebeurd, maar ik moet er wel mee aan de slag.. maar dat is morgen.. vandaag/vanmiddag pas/ ga ik slakkenhuisjes maken...gewoon omdat ik daar zin in heb.....

allemaal een fijne dag en voor degenen die morgen weer mogen werken: geniet ervan... werken is leuk, je ontmoet steeds mensen en leert steeds bij.. je bent in ontwikkeling.. wat wil je nog meer.. want geloof mij: vegeterend leven is helemaal niet leuk...


1 opmerking:

  1. Nee ik zou zeker niet in de auto stappen. Het is ff niet anders meidje, overigens claim je je leven gewoon weer terug hoor na deze periode, soms moeten we wel dingen overgeven aan anderen, leuk of niet. Ik kan er ook niet tegen, ik ken mensen die het heerlijk vinden, maar nee ik niet. Ja de tijd gaat snel, nu ik praktizerend oma ben zie ik het aan de kleinkinderen. Mijn oudste is al een hele dame met een echt boudoir. Geen speelgoed meer, maar barok behang een bureau annex toilettafel en veel kussens op een zitslaapbank. t'Is wat! Ik geloof best dat je liever werkt, ik werk niet, maar ik heb niet het idee dat ik vegeteer, verre van dat. Je kunt je best nuttig maken zonder baan, maar das ieders eigen idee hé.Ja we zijn al aan het lijnen, snoepen hebben we eigenlijk niet zo gedaan in de tijd van stoppen. Je ontwent het. Ik was dan ook niks aangekomen. Ik woog 93 door die schildklier toestand. Dat is 23 teveel. Er zijn er 11 af, dus nog zo'n portie.Ik hoef geen maatje 36 meer maar 40-42 zou ik wel fijn vinden. Nogmaals ik hoop dat dit jaar jouw jaar gaat worden, ik hoop oook dat ze je spullen netjes mee verhuizen naar het nieuwe pand en als je dan weer komt, je eigendommen vrolijk in een kast ziet liggen! Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen