.

.

donderdag 18 december 2008

CADEAUTJE....

joepie!! ik ben zo blij als een kind met een cadeautje zonder jarig te zijn... want wat is het geval: mijn chemo's worden allemaal uitgesteld, mijn herceptin ook.. ik heb nu drie weken vakantie... echt vakantie.. geen ziekenhuis, geen onderzoeken...behalve als de duizeligheid aanhoudt, dan mag ik naar de neuroloog....is ook een chemo bijwerking...
enne met een beetje geluk worden de chemo's niet hevat...nee, dokter Knibbeler was heel duidelijk.. het middel was erger dan de kwaal en zij wist geen oplossing.. ze zag me alleen elke keer verder aftakelen.. op mijn vraag vertelde ze dat ze nog 2 andere patiënten had (gehad) die zo erg reageerden op de chemo als ik, terwijl de bloedwaardes en alles redelijk goed zijn.. deze vrouwen zijn ook van mijn leeftijd...dit verhaal gaf mij toch, hoe gek het ook klinkt, wat geruststelling.. ik loop de dingen niet te verzinnen, ik loop niet te zeuren.. het is allemaal echt.....

als deze vakantie van drie weken betekent dat de zenuwen in mijn handen en voeten herstellen, dat mijn slijmvlies zich herstelt, dat ik weer wat smaak terug krijg.. ojee.. dan is het echt een cadeau...en daarna zien we wel...

ik ga even liggen.. kijken of mijn duizeligheid en misselijkheid oplost..
maar dit goede bericht, al is de aanleiding natuurlijk slecht, wilde ik toch even melden...

juich met me mee!!!

2 opmerkingen:

  1. Ik juich mee hoor! Een adempauze, een even bijkomen, unne vakantie voor lichaam en ziel en daarna? Dan zien we wel verder meiske..dan zien we wel verder. Geniet van je pauze, laat alles ff waaien.Heerlijk Kerst zonder chemo, misschien proef je weer je eten, misschien niet zo misselijk ik wens het zo voor je. Dikke dikke knuf dat je het toch zolang hebt volgehouden: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie ik juig echt met je mee,drie weken vakantie,nu opknappen en net wat Trudie schrijft misschien krijg je weer wat smaak,maar wat ik hoop voor je is dat de pijn in je handen en voeten verdwijnt.
    Een heel fijn weekend meis.
    Hier een dikke knuffel.
    Liefs Gisella

    BeantwoordenVerwijderen