.

.

maandag 3 november 2008

wie het weet mag het zeggen

wat ik vandaag heb, weet ik niet maar ik ben weer zo moe.. slaat helemaal nergens op hoor.. wel de nacht doorwaakt, maar dat mag deze moeheid niet veroorzaken... ik ben momenteel aan het wassen, drogen en strijken, afwassen, afdrogen en wegzetten, computers aan het instellen, opruimen, branden, televisie aan het kijken en dit stukje tikken... oja ik heb ook een kop thee voor me staan en net een boterham gegeten.. gekheid natuurlijk.. ik heb overal machines voor zoals elke rechtgeaarde kapitalist in Nederland.. alleen die thee en boterham.. die moest ik zelf opdrinken en opeten.

hèhè.. ik sluit dit maar af.. geen nieuws.. morgen naar het ziekenhuis voor controle en de rest.....

geen recept deze keer... ik kook ook even niet... ben ik blij met mijn hubby.. hij doet het zonder morren en lekker...


grts

2 opmerkingen:

  1. Misschien dat Kinga het weet?
    Was ik maar niet ziek, kankervrij.
    Nooit meer in bed, altijd blij.
    Kwamen wensen maar altijd uit,
    geen infuus en geen spuit.
    Lekker spelen, weer naar school.
    Kletsen met vrienden gewoon weer lol.
    Waren dromen maar altijd waar,
    was doe chemo nu maar klaar.
    Waarom ik? IK ben nog zo klein,
    Kon ik maar gewoon gewoon zijn.
    Kinga Droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wijfie,
    Hoorde ooit van iemand dat de moehied blijft,ook als je straks geen behandelingen meer nodig heb..de ene dag is het beter als de andere dag,maar ja daar heb jij niks aan.
    Doe rustig aan vandaag en misschien hebben ze morgen wat tips voor je.
    De enige tip die ik je geven kan is luister goed naar je lijf.
    Fijne avond.Wij eten macarone mmm

    Oja me blog ff aanpassen in
    http://www.sellyspsp.nl/index.php of en dan zit je meestal goed www.zuidemaatjes.nl
    kus Gisella

    BeantwoordenVerwijderen