.

.

dinsdag 28 oktober 2008

oeps, draai ik of draai jij?

nou geen rondje ziekenhuis lijfelijk maar telefonisch.. met als resultaat: zowel paracetemol als ibuprofen slikken.. samen.. tja en dat geeft een "oeps draait de wereld of draai ik" moment
het helpt in ieder geval voor een uur of 4... dat is niet veel voor de troep die ik slik, maar ala een kniesoor die daar op let.. immers er staat geschreven: gewoon de dubbele hoeveelheid.. dan heb je dubbel zoveel effect.. of was dat ook al weer teruggenomen??

vanochtend zowel de belastingaangifte van 2007 als de jaarafrekening van dit jaar gas en elektra.. en wat denken jullie... van allebei terug.. wel iets meer van de belasting als van gas en elektra, maar het is toch leuk.. voor het eerst sinds jaren elektra terug.. doen wel misschien toch iets goed?? Morgen even mijn accountant bellen en hem vertellen dat we akkoord gaan..

vandaag heb ik mijn vreetbuien behoorlijk in de hand weten te houden.. Evelien was op bezoek en we zijn naar het dorp gelopen... een paar winkels gehad en toen weer doodmoe naar huis... ik dan.. zij had nergens last van.. kijken wat de avond gaat brengen.. of ik het ga redden met fruit en yoghurt... het smaakt allemaal niet echt...maar dat is dan ook meteen de reden dat ik meen alsmaar te moeten eten..
het is een chemo bijwerking......nu kijken wie sterker is... ik toch zeker....

mijn voorbereidingen voor de woensdag leerlingen heb ik ook al gedaan.. morgen is het alweer woensdag.. wat gaat de week toch snel voorbij... en ik doe eigenlijk de hele dag niets.. een beetje tv kijken zonder te zien wat draait, een beetje boodschappen doen en af en toe achter de pc.. maar ook miniem.. , wat huishouden...maar meestentijds doe ik niets......wat een lui leven zo.. ik kan het alleen nog niet ombuigen...maar dat komt echt wel weer... dat weet ik zeker!

mijn klaartje voor vandaag: twee onverwachte mailtjes.. één van een vriend en één van een vriendin.... ik roep het al vaker.. ik ben rijk


1 opmerking:

  1. Tuurlijk ben jij de sterkste, niet altijd dat zou onmenselijk zijn, maar toch vaak wel. Voor iemand die chemo ondergaat doe je hartstikke veel, laat je dat gezegd zijn. Rondje ziekenhuis per telefoon, ja dat kan. Kan me voorstellen dat je draaierig wordt van die dubbele pijnstillers, als het dan ook maar even helpt, tenminste een pauze geeft. Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen