.

.

zondag 31 augustus 2008

so far so good

volgens mij schreef ik dit drie weken terug ook.. maar nu ga ik er ook weer voor hoor.. ik houd alles nog binnen.. ik word misselijker van die antimisselijkheidtabletten dan van de chemo lijkt wel... maar dat lijkt.. ze weten hoop ik allemaal wat ze doen die gestudeerde dames en heren..

ik heb nieuwe voedingssupplementen gekregen, maar nog niet gebruikt.. eerst weten waar het voor is.. en daar ben ik nog niet achter.. ja het is me wel verteld hoor.. maar onder de morfine en aan het infuus.. kan je nagaan wat daarvan is blijven hangen.. dus zometeen maar eens googelen.. en anders morgen bellen.. moet ik toch trouwens want ik heb maar een half salaris gekregen.. en dat kan dus niet... die kankerziekte kost handen vol geld... een euro hier, een euro daar... nu weer een stel leuke hoedjes en sjaaltjes gescoord.. zie voor de link in het menu hiernaast: de moeite waard.. ik krijg hem zo niet in deze blog verwezen..

http://www.mutssja.nl/index2.php

tja je wilt er toch leuk uitzien hè.. ik tenminste wel... als je haar maar goed zit... oja ik weet het volgend jaar krijg ik het allemaal via de belasting voor een deel terug, maar nu moet ik het ophoesten.. en dat gaat niet op een half salaris, want de vaste lasten draaien ook door... mijn auto aflossing bijvoorbeeld... dat is gebaseerd op een half salaris, dan was ik er binnen 2 jaar van af...weg salaris van deze maand dus..

nou ja genoeg gekankerd weer.. ik ga direct even naar mijn moeder.. en voor woensdag 3 toetsen uitwerken en drie handelingsplannen daarbij opstellen al dan niet voorlopig... het lijkt veel maar ik heb al een concept natuurlijk in mijn hoofd... enkel goed op papier zien te krijgen nu.. en dat voor woensdag..

en ik wil komende week wat aan mijn website gaan doen.. veel heb ik al ook in concept staan maar moet nu nog in html omgezet en goed éénduidig... dat maakt het vaak wat moeilijker.. ook even naar tarieven kijken en stappen... maar dat komt.. elke dat een draadje is een hemdsmouw in een jaar hè.. kennen jullie deze nog??




zo zien jullie.. ik maak al wat meer plannen dan enkel voor vandaag.. nu.. hoe dat over een week is.. is koffiedik kijken... tja en dat doe ik nog niet niet.. geef mij maar de engelenkaartjes..

mijn klaartje voor vandaag: koffie drinken bij mijn moeder... dus eruit..

fijne dag allemaal..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten