.

.

vrijdag 1 augustus 2008

en dat was één

zo de eerste chemo zit erop.. de volgende staat gepland voor 22 augustus..ik zit zo tjokvol antimisselijkheid medicijnen dat je er ziek van zou worden.. nu ben ik alleen wat tatel.. net of je te weinig geslapen hebt.. klopt natuurlijk... het was ook warm in het ziekenhuis..en het duurde bijna 2 uur inplaats van de aangegeven 1,5...

Ik zie wel wat er van komt....

Gisteren hebben Tonny en ik een nieuwe homecinema set gehaald.. Tonny is de hele middag bezig geweest om hem aan te sluiten en aan de praat te krijgen.. noppes, nada...
Hij is nu terug om hem te ruilen.. ik hoop alleen dat dat kan, want meestal sturen ze dat kapotte ding dan op en kan de klant wachten op de terugkomst...

Het is alweer warm in mijn kantoor... ik krijg een zweetuitbraak:)... dus ik ga maar even ergens anders heen

doe geen dingen die ik ook nooit zou doen...zwemmen in vies water bijvoorbeeld...


2 opmerkingen:

  1. Zo meidje, de spits is eraf. Gelukkig is het nu iets minder heet.Ik ben inmiddels net weer thuis. Ik zwem wel niet in vies water maar zit onder de stof en nies me suf. Hans heeft de douche uitgehakt tijdens mijn afwezigheid. Je kunt je vast en zeker voorstellen wat ik vond toen ik thuis kwam? We kunnen ons enkel bij de oude wastafel wassen, de douche stinkt als een beerput. Alles is eruit. Maar er is me verzekerd dat bij onze thuiskomst van de vakantie op mijn verjaardag ik een douche als een plaatje zal hebben. Meiske ik hoop dat de bijwerkingen mee gaan vallen voor je...knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte Frieke met het verdere verloop , het is gelukkig minder warm, ik hoop dat de homeset omgeruild wordt, is het niet zo binnen een week dat ze een nieuwe moeten geven

    Knuf Annie

    BeantwoordenVerwijderen