.

.

maandag 11 augustus 2008

donkere dagen

tikken doet me zo zeer,, toch wil ik jullie allemaal even een hart onder de riem steken... er is geen dag zo donker of er komt een lichtpuntje.. als je maar wilt kijken...
ik ga zelf maar heel goed op zoek want die donkere dagen rijgen zich aan één lijkt wel...en ik krijg steeds meer uitval....

maar.....straks komt mijn dochter met de kleine even langs...

fijne dag allemaal

oja Hans, van harte met je verjaardag een dezer dagen.. maak er een spetterende dag van

2 opmerkingen:

  1. Hoi Frieke,

    Ik heb de weg naar je blog gevonden en ik wil je hier ook heel veel sterkte toewensen en geniet van het bezoek van je dochter met je kleinkindje.

    groetjes,

    Isabella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen meis,
    Hopelijk gaat het vandaag wat beter met je meis,want het klinkt niet goed.....
    Slaan de medicijnen al wat aan?
    Doe heel rustig aan en denk goed om jezelf

    BeantwoordenVerwijderen