.

.

vrijdag 25 juli 2008

volgende week vrijdag

gaat het circus, als alles tenminste deze week goed blijft gaan, beginnen.. ik loop dus eigenlijk precies 21 dagen achter op het oorspronkelijke plan. Maar ik ben weer benieuwd en weer gespannen natuurlijk..
Vandaag voor het eerst bloed geprikt via de PAC. Het is een tig aantal handelingen meer voor de verpleegkundigen, maar voor mij was het best relaxt.

Op de foto's was duidelijk te zien dat de ontsteking bijna weg was, en ook het vocht uit de linkerlong was verdwenen merkte van Liessum even terloops op. Daar had hij vorige keer niets van gezegd:).. maar goed.. alleen het bloedbeeld geeft nog ontstekingsactiviteit.. dus dat is ook de slag om de arm voor volgende week vrijdag, half 10.

Ik ben van arremoei maar naar binnen gegaan.. het is zo warm buiten.. dan zit ik ook niet echt lekker.. het is nooit goed hè.. het weer!

Leuk, Brabantse post Trudie.. ik zie het wel... Ik had net Evelien en onze Mardien op bezoek.. Tonny is naar binnen gegaan toen en is op zijn stoel voor de tv in slaap gevallen. We hebben wat bbq plannen zitten smeden... voor de laatste zaterdag in de bouwvak.. nu de 9de augustus...

Het is heet in mijn kantoor.. ik ga naar binnen voor de koelte

fijne avond allen
grts

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat het met de ontsteking beter uit ziet.Tuurlijk ben je gespannen, ze vertellen je wel wat er gaat gebeuren,maar je moet het toch eerst ondervinden.Het is zeker bloedjeheet,ik heb er koppijn van.We zitten ook binnen, veel te heet buiten.Kalm houden maar, toch? Gelukkig dat het prikken beter gaat met de PAC. Nou mijn eerste Bredase post. Zit te typen op mijn nieuwe laptop, weet nu al dat ik er een muis aan wil hangen.Zal één van de katten even lief aankijken. 9 Aug. dus? Dan gaan wij met vakantie, is wel heel wat anders.We gaan er toch voor dat jij volgend jaar ook weer gewoon om deze tijd zegt...we gaan met vakantie!Nou meidje, hopenlijk een gezellige avond,van mij mag het minder warm, knuf:Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Frieke,
    Na een hele tijd kom ik op je site en schrik van het bericht eronder...
    Je heb het aardig op je bordje gekregen met deze klote ziekte:(
    Heel veel sterkte met de chemo.
    Het is allemaal niet niks
    Liefs Gisella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Frieke

    Gelukkig dat het beter gaat met de longen, weer een nieuwe fase wat je weer allemaal te wachten staat, logisch dat je daardoor gespannen bent meidje , ja het is warm maar hier aan de kust is het nog uit te houden

    tot later

    Knuf Annie

    BeantwoordenVerwijderen