.

.

woensdag 30 juli 2008

geen nieuws

Ik heb eigenlijk helemaal geen nieuws .. het is warm, en benauwd.. maar dat is het overal..
ik ben bezig met een spelletje: Around the world in 80 days,

helaas krijg ik het laatste voorwerp in Amerika, de een na laatste dag dus, niet te pakken... ik ben er nog niet achter hoe dat het beste kan...ik heb maximaal 3 levens over en nog te kort..
Dus als er iemand een tip heeft.. graag.. nu zie ik alletijd dat ik niet kan slapen die blokjes combineren en vallen...

Gisteren weer lymfedrainage gehad.. en ik had helemaal geen puf om aan Yolanda te vragen wat er nu aan de hand was enzo.. dat komt dan nog wel.. wel heb ik bij haar neergelegd dat ik van elke drainage een rekening krijg...ze zou er naar kijken.

We hebben gisteren bij de Macro wat vaatjes bier gehaald.. ze waren in de Prijspakker en daardoor goedkoper.. anders hoef je echt niet naar de Makro te gaan hoor.. het is niet echt goedkoop.. zeker niet op levensmiddelen
Ik ben nu halverwege het boek "In een sluier gevangen" van Betty Mahmoody.. nee ik heb de film niet gezien.... het is een heel indrukwekkend verhaal... maar gisteravond was de batterij leeg van mij mp3.. en dan doet ie het niet meer hè..

allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten