.

.

dinsdag 3 juni 2008

hoera!!!




ik krijg een vaste aanstelling!!! per 1 augustus.. dus dan is het pas echt officieel.. maar Mieke wist het me vandaag te vertellen...ik ben er reuze blij mee.. dat kun je je wel voorstellen ... mijn hele ziek zijn speelt geen enkele rol..zoek maar eens zo'n baas..



ondertussen gaat de rest gewoon door.. na deze week nog maar 1 week en 4 dagen.. het schiet echt al op.. vandaag weer controle gehad van dr Oei... nou dat is drie keer niets hoor.. hij hoort je niet eens.... of hij luistert niet goed.. nou ja.. ik zie hem nog 1 keer denk ik... en dat is het

Guess what.. lig ik op die tafel helemaal in de juiste houding, begint de bestraling.. en stop.... is het aparaat kaduuk... moet er een monteur komen.. en ik lig daar... gelukkig gooide de verpleegkundige een badjas over me heen..
het duurde even.. ik denk toch wel een minuut of 10 voordat de bestraling hervat kon worden... en ik was al later naar binnen geroepen.. alles bij elkaar 3 kwartier later... maar ach.. machines:)

zo maak je nog eens wat mee....
nog even en het schooljaar is ten einde.... en voor de laatste schoolweek lekker eruit.. dat is over 2 weken na deze week...


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd meiske! Lijkt me wel raar ja, als de machine stuk gaat! Al met al asfalt bloemen, ja toch?
    Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frieke,
    Gefeliciteerd, fijn een positief bericht voor je kon je wel ff gebruiken.
    Wat een gedoe zeg dat het apparaat stuk was, dat jij da nu net weer moest treffen. Wens je weer veel sterkte voor vandaag!
    Knuf Maaike

    BeantwoordenVerwijderen